Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, je komt bij de wedstrijd kijken
en je besteld nog even snel een bakje koffie of thee. In de pauze
hetzelfde en na de wedstrijd een lekkere bal gehakt of een tosti. Maar
onze vereniging draait op vrijwilligers, een vereniging
vóór, maar vooral ook door haar leden en zonder vrijwilligers is
bovenstaande ineens helemaal niet zo vanzelfsprekend, we zullen het
samen moeten doen.
Via onderstaande link is het rooster voor de kantinediensten in te zien. Een ieder die een dienst moet draaien heeft hiervan ook een e-mail gekregen. Hierin staat ook dat er zelf voor vervanging gezorgd dient te worden indien jezelf niet kunt.
Klik hier om het rooster te openen voor de maanden januari en februari. Het rooster voor de rest van het jaar is middels deze link te openen (update 6-mrt).
NB. Kerst- en nieuwjaarsborrel worden door vast barvrijwilligers en bestuur opgevangen.
Hoe werkt het
De kantinediensten staan onder leiding van een vaste kantinevrijwilliger
die de werkzaamheden verdeeld en een ieder wegwijs maakt in de kantine,
de keuken en met de kassa. Door het hele seizoen heen is de belasting,
als een ieder meewerkt, minimaal. Reken op
1 á 2 diensten van 2,5 uur. Op deze manier zijn we in staat om de
kantine op een fatsoenlijke manier open te houden. Dit is voor ons als
vereniging een absolute must voor de uitstraling richting de eigen
leden, bezoekers en sponsoren en de inkomsten die het genereert. Trainers en leiders van teams dragen geen
verantwoordelijkheid voor de inroostering. Spelers
of ouders van spelende jeugdleden dienen zich altijd tot de
kantinecommissie te richten wanneer er eventueel problemen zijn.
Mocht je onverhoopt niet kunnen, terwijl je dat wel had aangegeven, dien
je zelf voor vervanging te zorgen. Op deze manier schuiven we het
probleem niet door, maar lossen we het op. We rekenen op de medewerking
en inzet van een ieder.
Namens de kantinecommissie en het bestuur