Skip to main content Skip to footer

Kantine rooster

Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, je komt bij de wedstrijd kijken en je besteld nog even snel een bakje koffie of thee. In de pauze hetzelfde en na de wedstrijd een lekkere bal gehakt of een tosti. Maar onze vereniging draait op vrijwilligers, een vereniging vóór, maar vooral ook door haar leden en zonder vrijwilligers is bovenstaande ineens helemaal niet zo vanzelfsprekend, we zullen het samen moeten doen.

Via onderstaande link is het rooster voor de kantinediensten in te zien. Een ieder die een dienst moet draaien heeft hiervan ook een e-mail gekregen. Hierin staat ook dat er zelf voor vervanging gezorgd dient te worden indien jezelf niet kunt.

 

  • Klik hier om het rooster te openen voor november 2023.
  • Klik hier om het rooster te openen voor december 2023

 

NB. Kerst- en nieuwjaarsborrel worden door vaste barvrijwilligers en bestuur opgevangen.

 

Hoe werkt het

De kantinediensten staan onder leiding van een vaste kantinevrijwilliger die de werkzaamheden verdeeld en een ieder wegwijs maakt in de kantine, de keuken en met de kassa. Door het hele seizoen heen is de belasting, als een ieder meewerkt, minimaal. Reken op 1 á 2 diensten van 2,5 uur. Op deze manier zijn we in staat om de kantine op een fatsoenlijke manier open te houden. Dit is voor ons als vereniging een absolute must voor de uitstraling richting de eigen leden, bezoekers en sponsoren en de inkomsten die het genereert. Trainers en leiders van teams dragen geen verantwoordelijkheid voor de inroostering. Spelers of ouders van spelende jeugdleden dienen zich altijd tot de kantinecommissie te richten wanneer er eventueel problemen zijn.

Mocht je onverhoopt niet kunnen, terwijl je dat wel had aangegeven, dien je zelf voor vervanging te zorgen. Op deze manier schuiven we het probleem niet door, maar lossen we het op. We rekenen op de medewerking en inzet van een ieder.

 

Namens de kantinecommissie en het bestuur