Kantine rooster

Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, je komt bij de wedstrijd kijken en je besteld nog even snel een bakje koffie of thee. In de pauze hetzelfde en na de wedstrijd een lekkere bal gehakt of een tosti. Maar onze vereniging draait op vrijwilligers, een vereniging vóór, maar vooral ook door haar leden en zonder vrijwilligers is bovenstaande ineens helemaal niet zo vanzelfsprekend, we zullen het samen moeten doen.

 

Rooster komende periode

Datum Start Eind Team Aantal vrijwilligers
9-okt 08:00 10:30 JO12-1 2 vrijwilligers
9-okt 10:30 13:00 JO15-3 2 vrijwilligers
9-okt 13:00 15:30 MO15-1 2 vrijwilligers
9-okt 15:30 18:00 HEREN 7x7 2 vrijwilligers
16-okt - - - Geen kantinedienst
23-okt 08:00 10:30 MO17-1 2 vrijwilligers
23-okt 10:30 13:00 JO19-2 2 vrijwilligers
23-okt 13:00 15:30 DVC 6 2 vrijwilligers
23-okt 15:30 18:00 DVC 5 2 vrijwilligers
30-okt 08:00 10:30 tbd Wordt nog gepland
30-okt 10:30 13:00 JO19-3 2 vrijwilligers
30-okt 13:00 15:30 JO19-1 2 vrijwilligers
30-okt 15:30 18:00 JO17-3 2 vrijwilligers
6-nov 08:00 10:30 tbd Wordt nog gepland
6-nov 10:30 13:00 JO13-1 2 vrijwilligers
6-nov 13:00 15:30 JO17-2 2 vrijwilligers
6-nov 15:30 18:00 VR 7x7 2 vrijwilligers
13-nov - tbd Wordt nog gepland
20-nov - - tbd Wordt nog gepland
27-nov 08:00 10:30 tbd Wordt nog gepland
27-nov 10:30 13:00 JO13-2 2 vrijwilligers
27-nov 13:00 15:30 tbd Wordt nog gepland
27-nov 15:30 18:00 DVC 2 2 vrijwilligers
4-dec 08:00 10:30 JO17-1 2 vrijwilligers
4-dec 10:30 13:00 JO19-4 2 vrijwilligers
4-dec 13:00 15:30 tbd Wordt nog gepland
4-dec 15:30 18:00 tbd Wordt nog gepland
11-dec 08:00 10:30 tbd Wordt nog gepland
11-dec 10:30 13:00 DVC 4 2 vrijwilligers
11-dec 13:00 15:30 tbd Wordt nog gepland
11-dec 15:30 18:00 VR 2 2 vrijwilligers

NB. Kerst- en nieuwjaarsborrel worden door vast barvrijwilligers en bestuur opgevangen.

 

Verplichte kantinediensten

Tot nu toe hebben we als DVC Appingedam de kantinediensten steeds op vrijwillige basis kunnen invullen met vaste kantinevrijwilligers en met ouders van jeugdleden. Helaas blijkt het invullen van de kantinediensten een steeds grotere opgave voor de kantinecommissie, waardoor het plezier van de commissieleden en de vaste kantinevrijwilligers onder druk komt te staan. Om deze reden heeft het bestuur nu gemeend de verplichte kantinediensten weer in te voeren. Iedere week zal hiervoor bij toerbeurt diverse teams worden aangewezen om de kantinebezetting in te vullen.

 

Hoe werkt het

De kantinediensten staan onder leiding van een vaste kantinevrijwilliger die de werkzaamheden verdeeld en een ieder wegwijs maakt in de kantine, de keuken en met de kassa. Door het hele seizoen heen is de belasting, als een ieder meewerkt, minimaal. Reken op 1 á 2 diensten van 2,5 uur. Op deze manier zijn we in staat om de kantine op een fatsoenlijke manier open te houden. Dit is voor ons als vereniging een absolute must voor de uitstraling richting de eigen leden, bezoekers en sponsoren en de inkomsten die het genereert. Trainers en leiders van teams dragen geen verantwoordelijkheid voor de inroostering, de communicatie zal wel zoveel mogelijk via de mail en groepsapps van de teams verlopen. Spelers of ouders van spelende jeugdleden dienen zich altijd tot de kantinecommissie te richten wanneer er eventueel problemen zijn.

Mocht je onverhoopt niet kunnen, terwijl je dat wel had aangegeven, dien je zelf voor vervanging te zorgen. Op deze manier schuiven we het probleem niet door, maar lossen we het op. We rekenen op de medewerking en inzet van een ieder.

 

Inzetrooster

  • Zaterdag ochtend (1e shift): 8:00 – 10:30 uur (2 personen)
  • Zaterdag ochtend (2e shift): 10:30 – 13:00 uur (2 personen)
  • Zaterdag middag (1e shift): 13:00 – 15:30 uur (2 personen)
  • Zaterdag middag (2e shift): 15:30 – 18:00 uur (2 personen)

 

Namens de kantinecommissie en het bestuur